dijous, 26 de setembre del 2013

Me'n vaig!

Hola a tots!

Com molts ja sabreu, aquest 4 d'octubre marxo uns mesos al Japó, concretament a Osaka. I ara ve la reacció que tothom té quan li explico: "Per què?","Com és??", "Què hi vas a fer a l'altra punta de món?!" o "Estàs boig..."
La principal raó és que hi vaig anar de vacances aquest estiu i em vaig enamorar (més del que ja en pogués estar) del país. La gent, la cultura, el menjar, els paisatges... Van ser tres setmanes que se'm van fer curtíssimes, i només podia pensar en tornar-hi. A més, si a això li sumes que fa molt temps que tinc ganes de viure l'experiència d'anar-me'n tot sol a fora, ja tenim la resposta a la pregunta que tothom em fa.

El que faré allà, bàsicament, és anar a classes de japonès, als matins o a les tardes, depèn del nivell que em diguin que tinc. I la resta de temps que tingui, voltar, voltar i voltar.
D'aquí ve la idea de crear aquest blog. Crec que és la manera més fàcil per anar penjant el que faig durant aquest temps i que, a qui li interessi, em pugui anar seguint. Aniré penjant fotos, anècdotes i curiositats que em vagi trobant al dia a dia.

Així que espero que m'aneu llegint, i posar-vos una mica gelosos amb les publicacions.. :)

Us deixo amb algunes fotos del barri de Dotonbori d'Osaka, on es concentren gran part dels joves de la ciutat, ja que està ple de bars, karaokes, restaurants i locals per sortir de festa. Les fotos les vaig tirar aquest estiu durant el viatge.

Pont de Dotonbori, Osaka



Il·luminació nocturna, des del pont


A sobre el pont de Dotonbori.


Aquí es veuen la gran cantitat de bars i restaurants que hi ha...


Vistes del pont des de l'Starbucks

Espero que us agradi, i que comenteu! Una abraçada!


4 comentaris:

  1. Que tinguis molta sort en aquesta aventura!!! Et seguirem les peripècies per aquí ;) Un petó ben gran*

    ResponElimina
  2. Vinga vaaa.. Farem un esforç i anirem mirant què escrius.. :D

    ResponElimina