diumenge, 6 d’octubre del 2013

Ja he arribat!

Hola!!!

Ara que ja estic més o menys instal·lat, explicaré una mica el viatge fins aquí. 
Divendres, després de dinar, vaig agafar un vol a l'aeroport de Barcelona fins a Dubai. Van ser 6 hores i una mica més. Un cop allà, quan ja tens el cul quadrat i no saps com posar-te, vaig agafar un altre vol fins a Osaka, de gairebé 10 hores. Mortal. Molt pesat. El vol va ser molt tranquil, i tot i tenir tele amb pelis, jocs i tal, realment es fa etern...
Un cop a l'aeroport d'Osaka, et fan passar pel control d'immigració per fer-te el visat. En el meu cas, visat de turista, per un màxim de 90 dies. Hi han més opcions, com el d'estudiant, on pots estar més temps, el de treballador, etc.. (si a algú li interessa que m'ho demani, que m'he empaxat molt sobre el tema últimament). 
Amb el visat a punt, passes per un altre control (molt estricte), on em van fer obrir la maleta i buidar-la tota. M'ho van regirar tot. Això és, a part de que no portis droga, armes, etc..pel tema del menjar. No pots portar menjar de fora de Japó a la maleta. Si en troben, no et posen multa, però te l'agafen i el cremen. Sí, el cremen davant teu! jaja
Sortint de l'aeroport, vaig fer el canvi de moneda, a Yens, i ja vaig anar a agafar el metro cap a la residència, que està a una hora més o menys. Tot i que està bastant ben indicat tot, al principi lia una mica el sistema de trasport públic a Japó. A part del "Subway", el metro de tota la vida, també hi ha les línes "JR". Són una xarxa de línes de tren independents al metro, que també cobreixen tota la ciutat. Si no ho coneixes una mica, pots parar una mica boig...


Aeroport de Barcelona, abans d'agafar l'avió

A l'avió

A l'aeoroport de Dubai. Molt maco, per cert.

Vistes de l'Himalaya des de l'avió.
Al metro, anant cap a l'apartament.


 Quan vaig arribar a la parada de metro de la residència, vaig haver de trucar el propietari perquè no la trobava. El sistema de noms de carrers és molt estrany aquí al Japó... Vaig firmar el contracte i ja em van donar les claus. La veritat és que està molt bé. L'habitació és petitona, i el menjador, la cuina i el bany són comuns, però esta tot super net. Us deixo algunes fotos:


La residència des de fora.

La meva habitació.

El menjador comunitari.

Això va ser la meva recompensa després de més de 24 hores de viatje.


Avui diumenge, m'he anat a comprar coses bàsiques amb una amiga d'aquí, com l'abonament de metro, o una targeta japonesa pel mòbil, però ho explicaré demà amb calma, perquè mereix tota una entrada al blog...

Me'n vaig a sopar i a dormir, que demà matí tinc un examen de nivell a l'acadèmia!!




5 comentaris:

  1. Japotooo!! Sembla guapa la residencia, bona habitació, ara a no perdre el ritme de les entrades del blog, sort amb l'examen de nivell, et posaran al nivell (-4) xddd demà ens posem al dia de com ha anat, cuidaaat crazy kitooo!

    ResponElimina
  2. Pol, quina enveja de tot! M'intriga el tema del menjar, en duies? Em pregunto quan triga una barra de fuet en cremar-se O_o

    ResponElimina
  3. Jajajaj crema-ho tot pol CREMA-HO TOOOT!!

    Quina enveja i felicitat, però tots volem fotos de japoneses catxondes (sí, la Mei tb). No ens malinterpretis, les fotos de la resi estan bé i tal, però benu... ja ens entenem.

    Seguim esperant notícies, sigues feliç

    ResponElimina
  4. Poleteeee, collons no en tenia ni idea que fossin una colla de piròmans aquesta gent..

    Disfruta força i un fort recolzament al post d'en Ferri, que en Frede evidentment subscriu, i la Mei, també xD

    Una abraçada!



    ResponElimina
  5. Demà...demà...coi, que ja han passat 4 dies, reiet!

    ResponElimina